Säsongsvila på Gran Canaria -Sällskapsresan Gran Canaria 2.0 ;) ... inkl. FÖRLOVNING <3

 

Efter VM hann vi nästintill bara hem för att packa om väskorna. Mina föräldrar hade bjudit med mig och mina systrar samt respektive (+familj!) till Gran Canaria en vecka för att fira deras 60-års dagar. Det blev en underbar vecka på ett riktigt fint hotellkomplex -sol, bad, massa god mat, lagom lätt träning, golf för de som spelar och… mot livs höjdpunkt… Peter och jag hyrde cyklar en dag för att se oss lite omkring i bergen. Vi kämpade oss upp till en liten by som hette Soria där vi stannade för en skinktoast och colazero. Därefter kom chocken! Peter gick ner på knä och friade<3 Jag är nu världens lyckligaste tjej!

 

                 

                                                   

                     

                                                        

                     

 

H.O.P.E(Read my story)