Examen ”Diploma in Sports Nutrition for Elite Athletes” check!

Yes! jag fixade det!!! Efter VM var all fokus på att knyta ihop säcken inför den avslutande examen på min utbildning. Det var en minst sagt oglamorös sommar och höst (dock med vissa glädjeämnen =t.ex. förlovningen!!!)-en ständig kamp att få ihop träning, 2 jobb, plugg och ett socialt liv… inte alls som den ”softa” bild många målar upp om elitidrottares liv. Tack Peter för att du stod ut. Jag klarade alltså samtliga moment och kan nu titulera mig… hm… ja, jag har ju ett ”Diploma in Sports Nutrition for Elite Athletes” från Internationella Olympiska Kommittén samt en elittränarutbildning från GIH och Riksidrottsförbundet. Så nöjd och glad:) Tack alla för korrekturläsningshjälp (speciellt tack till Karin, Johnny & Marcus på GIH och engelska-essen Nils-Peter & Delia)!

Hör Du om något jobb Du tror skulle passa mig så hör av dig!!! Jag är redo för nya utmaningar -sätta all teori och erfarenhet i praktik:)

 

H.O.P.E(Read my story)